četvrtak, 8. prosinca 2011.

Vijeće Hrvatske turističke zajednice iznijelo je plan

Vijeće Hrvatske turističke zajednice iznijelo je plan prema kojem će se udruženim turističkim oglašavanjem u 2010, mobilizirat 115 milijuna kuna. Glavni ured Hrvatske turističke zajednice za devet modela udruženog oglašavanja ima budžet od 49,4 milijuna kuna, a partneri iz zemlje i inozemstva trebali bi pridodati 65,4 milijuna. Za plan Turističkog vijeća su glasovali svi članovi, a uvjeti pod kojima strane i domaće tvrtke mogu konkurirati u ponedjeljak će biti objavljeni na internetskim stranicama HTZ-a.




Ove mjere i gotovo 16 milijuna eura samo su prvi dio paketa mjera za 2010. Ukupne promidžbene aktivnosti bit će vrijedne 30 milijuna eura. Iduća turistička sezona neće biti lakša od ovogodišnje pa mjere i donosimo prije nego ikad. Na londonsku burzu turizma nisam želio ići turistički, nego predstaviti konkretno kakvu suradnju nudimo za iduću sezonu, rekao je ministar turizma Damir Bajs dodajući da Hrvatska brzinom donošenja mjera za iduću sezonu prednjači u širem okruženju.

Član Turističkog vijeća i direktor Croatia Airlinesa Ivan Mišetić je naglasio da bi bilo pohvalno da partneri već u lipnju mogu znati kakvu im suradnju nudi hrvatski turizam. U borbu za svakog gosta hrvatski se turizam upušta s oko dva milijuna promidžbenih eura više nego ove godine te četiri nova modela udruživanja novca, odnosno poticajima od po pet eura turoperatoru za svakog gosta koji u predsezoni i posezoni doputuje autobusom ili željeznicom. Isto tako, s pet eura po putniku u predsezoni i posezoni potiču se autobusne ture. Poticaji su za avio-goste od deset do 20 eura, ovisno o kontinuitetu dolazaka u izvansezoni.

Nema komentara:

Objavi komentar