četvrtak, 8. prosinca 2011.

Transnacionalnim proizvođačima hrane smanjit će se količina reklama

Transnacionalnim proizvođačima hrane smanjit će se količina reklama koje smiju prikazivati djeci. Posebno će se smanjiti broj reklama za proizvođače brze hrane i čipsa koji mogu štetiti dječjem zdravlju. U mnogim zemljama su uvedene slične mjere zaštite djece. Sporazum koji je sklopila Rusija sa kompanijama na njezinom području početi će se primjenjivati od početka 2010. godine. Među kompanijama koje će biti zakinute za oglašavanje djeci bit će Coca-Cola, Kraft Foods, Mars, PepsiCo, Unilever, Inmarko i Nestle. Te će kompanije morati smanjiti broj reklama koje kao ciljanu publiku imaju djecu mlađu od 12 godina, pišu ruski mediji. Smanjenje oglašavanja se odnosi na televizijske i radijske reklame, novinske i internetske reklame te oglašavanje putem telefona i širi internet marketing. Proizvođači su obećali da se neće oglašavati u osnovnim školama!

Pogledaj blog Pogledaj blog Pogledaj blog Pogledaj blog Pogledaj blog

Nema komentara:

Objavi komentar