četvrtak, 8. prosinca 2011.

Hrvatska je s 3% manje turističkih dolazaka u odnosu na prošlu godinu

Hrvatska je s 3% manje turističkih dolazaka u odnosu na prošlu godinu, među uspješnijim europskim zemljama, kazao je ministar turizma Damir Bajs najavivši rekordno ulaganje u oglašavanje na stranim tržištima za sljedeću sezonu.

Dosta novaca se utrošilo i na oglašavanje na internetu, također u google oglašavanje, i facebook oglašavanje.

U narednoj godini tako će se za promidžbu turizma utrošiti gotovo 30 milijuna eura, odnosno oko 2 milijuna eura više nego ove godine. Najveći porast odnosi se na internetsko oglašavanje. Pred nama je ekonomski još teža godina, uvjereni su stručnjaci pa ministar nije htio prognozirati tijek iduće sezone.

Ali uvijek se pstavlja pitanje dali su sve marketinške aktivnosti bile i dobor odrađene, ili dali je novac mgao biti još bolje uložen?

Nema komentara:

Objavi komentar